trots om bij te dragen aan mooie zorg
Het team van Standby Zorg
Teamwork staat bij Standby centraal en de passie voor zorg is wat ons allemaal verbindt. Voor iedere zorgvraag kijken wij met elkaar hoe we deze zo optimaal mogelijk mogelijk kunnen maken. Iedere dag zijn wij weer trots om bij te dragen aan mooie zorg.
Wij stellen ons graag aan u voor:
Jenny Heilbron
Kwaliteitsmedewerker
Kwaliteit
Bij Standby Zorg ben ik gestart als medewerker zorgadministratie. Sinds kort werk ik als kwaliteitsmedewerker. Ik heb expliciet voor Standby als werkgever gekozen omdat, bij Standby beslist de zorgvrager welke zorg er wordt geleverd. De regie ligt volledig bij de zorgvrager, ik vind dit persoonlijk een zeer mooi concept. Waar vind je dit elders?
Met name is mijn functie gericht op, de kwaliteit van de elektronische cliënten dossiers te bewaken, hier ligt dan ook mijn expertise. In het verleden ben ik werkzaam geweest in de zorgsector als administratief medewerker en coördinator van zorgafdelingen binnen de intramurale setting. Ik ben verheugd een steentje bij te mogen dragen aan de kwaliteit van zorg voor onze zorgvragers, en om klaar te staan voor onze zorgverleners.
Naast dat ik werkzaam ben bij Standby, ben ik woonachtig in Tilburg, gezellig met mijn partner en mopshond genaamd Vito. Vito en ik zijn ruim anderhalf jaar geleden vanuit de randstad verhuisd naar het mooie Brabant. Verder breng ik graag tijd door met mijn familie en vrienden. Ik kan uren door tuincentrums lopen, ik ben namelijk gek op planten/decoratie! Ook kan ik mijzelf verliezen in een goed boek, dan is het zo een paar uur verder ;)
Gaby Murraij
Zorgadviseur
Zorgadvies
Sinds september 2018 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Begonnen als vestigingsmanager in Tilburg, daarna relatiebeheerder Den Bosch en per 1 maart 2021 ga ik beginnen aan een nieuwe uitdaging als zorgadviseur.
Ik ben een echte mensenmens en het organiseren zit me in het bloed. Met mijn nieuwe functie als zorgadviseur krijg ik de kans om deze twee aspecten te combineren. Ik ben het eerste aanspreekpunt om samen met u te kijken welke zorg het beste bij u past. Op deze manier kunt u zo lang mogelijk thuis blijven wonen of uw laatste levensfase thuis afsluiten in plaats van te verhuizen naar een verpleeghuis of hospice.
Naast mijn werk ben ik dol op Italië, zowel als vakantieland als Italiaanse keuken. “Pasta di mamma” staat dan ook geregeld op het menu.
Manon van Hamond
Zorgadviseur
Zorgadvies
Sinds half maart 2021 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als cliëntmanager. Ik ben bij Standby terecht gekomen omdat de functieomschrijving van ‘cliëntmanager’ mij erg aansprak vanwege de afwisseling die het biedt. Bij Standby is geen een dag hetzelfde en dat vind ik het leuke aan mijn werk. In augustus 2020 heb ik mijn diploma Tourism Management behaald, een compleet andere sector maar de zorgsector is ook ontzettend leuk én leerzaam.
Naast mijn werk vind ik het leuk om tijd door te brengen met mijn vriendinnen, familie en mijn vriend. Daarnaast houd ik van shoppen, reizen en uit eten gaan.
Daisy Leijtens-Huisman
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Ik stel me graag voor. Mijn naam is Daisy Leijtens-Huisman. Sinds april 2023 werk ik bij Standby Zorg. Voordat ik hier aan de slag ging, ben ik 3 jaar werkzaam geweest in de intramurale zorg als VIG'er.
De zorg ligt mij erg aan het hart, maar ook mijn gezin is erg belangrijk voor me. Op zoek naar iets meer stabiliteit reageerde ik met vol enthousiasme op de vacature van Cliëntmanager. Door deze functie blijf ik zorg gerelateerd bezig, maar wel op een ander vakgebied. Het contact met de ZZP'ers, de verschillende zorgvragen en de diversiteit van deze functie vind ik erg leuk.
Mijn vrije tijd besteed ik graag aan mijn man, dochtertje en onze hond Boefje. Ook vind ik het leuk de deur uit te gaan voor een hapje en/of drankje met mijn zus of vriendinnen.
Britt Pepers
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Sinds juli 2023 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als clientmanager. Voordat ik hier aan de slag ging heb ik verschillende jaren in de zorg gewerkt als Verzorgende IG. Dit werk heb ik jaren met plezier gedaan. Ik kwam er achter dat ik graag meer regelmaat en vastigheid wilden. Vandaar dat ik ben gaan kijken naar een functie binnen de zorg maar met regelmaat.
Het werk is erg afwisselend en geen een dag is hetzelfde. Je hebt veel contact met de zorgverleners wat het extra leuk maakt. Ik vind het fijn dat ik me op deze manier ook voor de zorg kan inzetten. Ik voel me thuis in het team en ga met veel plezier naar mijn werk toe. Ik woon samen met mijn vriend en hond Loebes. In mijn vrije tijd ga ik graag met mijn vriend en vriendinnen het terras op of een hapje eten. Ook ben ik vaak op festivals te vinden en houd ik van verre reizen maken.
Mariska van Oers
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Sinds april 2018 werk ik met veel plezier bij Standby Zorg. Voordat ik bij Standby kwam heb ik 18 jaar binnen de ouderenzorg gewerkt zowel in een verpleeghuis als in de thuiszorg.
Ik vind het heel erg leuk om mij in te zetten voor de zorgverleners die mooie zorg mogen leveren bij de zorgvrager thuis. Samen met het team HR staan we klaar om jullie te ondersteunen waar nodig en verzorgen we ook leerzame scholingen en workshops om zo de kwaliteit bij de zorgvragers hoog te houden.
Verder houd ik van op vakantie gaan, koken en genieten van het leven samen met mijn man en mijn familie.
Vallerie Bakker
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Mijn naam is Vallerie Bakker en ik ben werkzaam bij Standby Zorg sinds maart 2024 als Clientmanager. Ik heb hiervoor in verschillende zorginstellingen en in de thuiszorg gewerkt. Ik heb dit altijd met veel plezier gedaan en vind het leuk om voor mensen te zorgen, maar de onregelmatigheid zat mij vaak tegen. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een baan met regelmatigheid en zo bij Standby terecht gekomen. De vacature van cliëntmanager sprak mij aan, omdat je toch nog met een stukje zorg bezig bent.
In mijn vrije tijd ben ik graag met mijn vriendinnen, vriend of met mijn familie. Ik ga dan graag shoppen of naar een terrasje en doe dit ook regelmatig. Verder vind ik het ook leuk om weekendjes weg te gaan of op vakantie.
Jessie van der Graaff
Zorgcoördinator
Zorg
Hoi! Sinds 1 november 2022 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als Verpleegkundig Zorgcoördinator. Vijf jaar geleden ben ik als HBO-Verpleegkundige afgestudeerd aan Avans Hogeschool in Den Bosch.
In de afgelopen jaren heb ik tijdens stages en in mijn werkzame periode binnen verschillende sectoren van de gezondheidszorg ervaring opgedaan. Denk hierbij aan de thuiszorg, verpleeghuizen, ziekenhuizen en revalidatieafdelingen. Standby biedt mij de kans om het verschil te maken voor onze cliënten. Ik vind het ontzettend mooi dat we er met elkaar voor kunnen zorgen dat iemand zo lang mogelijk in zijn eigen omgeving kan blijven wonen en in veel gevallen daar kan komen te overlijden, omringd door geliefden en naasten. Ondanks dat ik niet meer directe cliëntenzorg verleen, beslaat cliëntcontact een groot gedeelte van mijn functie. Dit vind ik ontzettend leuk!
Ik woon al mijn hele leven in Den Bosch. Ik ben dol op koken, vooral met eigen groenten uit mijn moestuin. Ik ben ontzettend graag buiten en daarnaast vind ik het gezellig om een terrasje te pakken of lekker uiteten te gaan met vriendinnen.
Melaney Smits
Zorgcoödinator
Zorg
Sinds 2 januari 2024 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als Zorgcoördinator voor Zorgvilla Ome Jan.
Ooit begon ik als helpende in de zorg en uiteindelijk ben ik doorgegroeid tot verpleegkundige. Mijn gehele carrière in de zorg heb ik in de intramurale zorg gewerkt. De laatste jaren deed ik dit als zzp'er. Toch miste ik hierin een uitdaging. Na een berichtje op LinkedIn kwam ik terecht bij Standby Zorg. Hier vind ik de uitdaging in mijn werk weer helemaal terug! Bij Standby vind ik eindelijk de juiste balans tussen werk en privé weer terug.
Ik woon samen met mijn man en twee kinderen. In mijn vrije tijd geniet ik van de kinderen. Ik houd van shoppen en wandelen.
Maud Waninge
Zorgcoördinator
Zorg
Naomi Martens
Zorgcoördinator
Zorg
Sinds december ben ik werkzaam bij Standby Zorg als verpleegkundig zorgcoördinator. Ik heb bewust gekozen voor Standby omdat zij de cliënt centraal zetten. De cliënt bepaald welke zorg er wordt ingezet en wanneer. Dit vind ik een erg mooi concept. De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan in het ziekenhuis, verpleeghuis/verzorgingshuis en heb ik in de thuiszorg gewerkt. In mijn vorige baan miste ik de thuiszorg, het komen bij de mensen thuis en hen leren kennen in de eigen omgeving.
Sinds 2018 woon ik samen met mijn vriend en onze diertjes in Rossum. In mijn vrije tijd sport ik graag en breng ik veel tijd door met familie en vriend(inn)en. Daarnaast houd ik van shoppen, lekker ergens aan hapje eten en lezen.
Judith Geurts
Medewerker ZZP Loket
ZZP Loket
Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Binnen Standby ben ik al op diverse afdelingen werkzaam geweest, omdat ik het leuk en uitdagend vind om steeds weer nieuwe en leuke uitdagingen binnen Standby aan te gaan.
Samen met mijn ZZP Loket collega’s wil ik graag onze zzp’ers enthousiast maken, een luisterend oor bieden, hen scholingen en cursussen aanbieden en als vraagbaak fungeren om ze op weg te helpen om als zorgverlener te werken bij Standby thuiszorg.
In mijn vrije tijd, geniet ik samen met mijn man van onze dochter Djaylinn. Ik ga graag met ons gezin op pad en houd van lekker borrelen en eten met vrienden. Tot slot houd ik van poetsen en opruimen. Een opgeruimd huis is een leeg hoofd. Heerlijk!
Amy van den Berg- van Rooij
Medewerker ZZP Loket
ZZP Loket
Sinds oktober 2023 werk ik met veel plezier en enthousiasme bij Standby Zorg. Ik ben werkzaam op het ZZP loket. Hier verzorg ik het beheer van de documenten.
Hiervoor heb ik gewerkt in de thuiszorg als Helpende 2 plus. Dit heb ik altijd met plezier gedaan en ben dan ook echt een mensen-mens. Ik vind het leuk om mensen te helpen. Sinds de geboorte van mijn dochter was ik op zoek naar regelmaat en structuur in de zorg. Dit heb ik gevonden bij Standby Zorg. Ook de visie van Standby Zorg stond mij aan.
Verder woon ik samen met mijn man en mijn lieve dochter Lin in een klein dorpje dichtbij Den Bosch. Na het werk vind ik het heerlijk om lekker met mijn gezin uit eten te gaan en leuke dingen te doen met familie of vrienden.
Bianca van Breugel
Administratie en Medewerker bereikbaarheidsdienst
Administratie
Marjon van den Brand
Medewerker administratie
Administratie
Sinds 2002 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als administratief medewerker. Kort samengevat verzorg ik samen met enkele andere collega’s de administratie, de facturatie en de overeenkomsten.
Het is een leuke afwisselende functie. Het mooie van ons werk is dat we vooral terminale cliënten en cliënten met dementie een fijn thuis kunnen blijven in hun eigen vertrouwde omgeving en bij hun familie. Dit geeft voldoening.
Mijn hobby’s zijn: lekker relaxen in de sauna, op vakantie gaan, zumba, gezellig uiteten met vrienden of familie.
Voor vragen sta ik graag voor u klaar!
Marian van Schijndel
Medewerker administratie
Administratie
Ik werk sinds 2005 met plezier bij Standby Zorg als medewerker op de administratie. Mijn werk bestaat o.a uit het factureren van de uren en maken van de overeenkomsten voor de zorgverlener en zorgvrager. Wij bieden hulp bij zorgvragen bij mensen met dementie maar ook terminale zorgvragen kunnen wij zorg bieden. Het is fijn om mensen de mogelijkheid te geven om in hun vertrouwde omgeving te blijven wonen en ook om in die omgeving te overlijden, niet naar een verpleeghuis te moeten of naar een hospice. Ook de naaste familie ervaart dit altijd als fijn dat ze in de huislijke omgeving kunnen blijven. Omdat het land van de zorg regelmatig verandert, verandert ons werk ook altijd mee en dat maakt het dat het werk leuk en uitdagend blijft. Naast het werk heb ik als hobby wandelen, zwemmen en tijd doorbrengen met mijn drie kleinkinderen.
Berna Boz
Medewerker administratie
Administratie
Sinds juni 2023 werk ik met veel enthousiasme als administratief medewerker voor Standby Zorg. Samen met enkele andere collega’s verzorg ik de administratie. De zorg is voor mij een hele nieuwe branche, maar werkzaam zijn in de zorgsector is erg leerzaam.
Het is een leuke en afwisselende functie, want als administratief medewerker is geen een dag hetzelfde. Naast dat ik werk als administratief medewerker, studeer ik hbo-Rechten. Hierdoor ben ik niet elke dag aanwezig op kantoor, maar sta ik iedere dag wel voor u klaar. Zorgen doe je nooit alleen, dat doe je samen!
Ik woon nog thuis met mijn ouders, tweelingzus en broertje. In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met mijn familie en vriendinnen. Daarnaast vind ik het leuk om te lezen, te fotograferen, uiteten te gaan met vriendinnen en creatief bezig te zijn met mijn neefjes en nichtjes. 😊
Angelique Tomassen
Medewerker zorgadministratie
Administratie
Op 1 februari 2024 ben ik begonnen bij Standby Zorg op de zorgadministratie. Ik heb 15 jaar in de ouderenzorg gewerkt als verzorgende IG, op kleinschalig wonen voor mensen met dementie. Na al die jaren begon de onregelmatigheid mij steeds meer tegen de staan zeker mijn twee kleine kindjes thuis. Ik merkte dat ik meer regelmaat in ons leven wilde hebben. Toen ik de vacature voor zorgadministratie zag, sprak dit mij aan omdat ik zo nog wel kan bijdragen aan de zorg. Standby Zorg sprak mij zo erg aan omdat zij de zorgvrager vooropstellen en zij zelf de regie mogen houden over de zorg die geleverd wordt. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk en mooi dat dit op deze manier gedaan wordt.
Ik word altijd gelukkig van de zomer en het strand, ik ga hier dan ook zo vaak mogelijk heen. In mijn vrije tijd ben ik heel graag samen met mijn man en onze twee zoontjes. Ik vind het heerlijk leuke dingen met hen te gaan doen, maar ga ook graag uiteten of een terrasje pakken met vriendinnen.
Emma van Berkel
Medewerker zorgadministratie
Administratie
De afgelopen vier jaar heb ik me met hart en ziel ingezet als Verzorgende IG/Begeleider Specifieke Doelgroepen. Dit heb ik gedaan in o.a. een psychogeriatrisch verpleeghuis, de intramurale zorg en op een geriatrische revalidatie afdeling in combinatie met Eerstelijns verblijf afdeling in het ziekenhuis. Het was prachtig werk, maar door het stukje onregelmatigheid kon ik geen goede balans vinden.
Toen ik op zoek was naar meer balans las ik de visie van Standby Zorg. Ik was erg onder de indruk dat de cliënt hier echt centraal staat. Er wordt gekeken naar de wensen en behoeftes van de cliënt. Er wordt dan ook alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat zij de beste zorg krijgen. Ik kijk uit naar een fijne samenwerking binnen Standby Zorg!
Mieke Smits
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst
Ik stel me graag voor. Mijn naam is Mieke Smits. Sinds juli 2017 werk ik bij Standby Zorg als medewerker Bereikbaarheidsdienst. Daarnaast werk ik ook als zzp'er voor Standby Zorg en heb ik mijn eigen secretaressebureau.
De functie van bereikbaarheidsdienstmedewerker sluit goed aan bij mijn verleden als secretaresse. Regelen, plannen en zaken oplossen heb ik altijd een mooi aspect van dat vak gevonden en dat kan ik in deze functie volop doen. Daarnaast is het erg prettig om mensen in de avonduren of in het weekend toch van zorg te kunnen voorzien.
Mijn vrije tijd besteed ik graag aan mij 2 katten en hond. Mijn hobby’s zijn lezen, tv kijken, lekker eten en reizen.
Heleen Maij
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst
Peter Merkx
Manager Relaties
Relatiebeheer
Sinds 1 augustus 2020 ben ik Manager Relaties bij Standby Zorg. Ik werk sinds mijn 20ste als manager en heb ervaring opgedaan bij een aantal grote organisaties in de retail, dienstverlening en commercie. Ik houd van mensen om mee heen, vind open en eerlijk contact belangrijk en ben graag in beweging. Commercie is voor mij: doen wat je zegt en samen bouwen aan langdurige werkrelaties en partnerships.
Ik ben gelukkig getrouwd, heb 2 puberzoons en houd ervan om lekker uit te gaan of te barbecueën met vrienden of familie. Ik woon in Eindhoven, ben toch ‘gewoon’ voor Ajax en zit graag op mijn wielrenfiets.
Standby past bij mij omdat het een warme en ambitieuze organisatie is waar mensen werken die op een goede manier tegendraads zijn, doorgaan waar anderen opgeven en perfect aanvoelen hoe belangrijk goed passende zorg is. Een mooie club mensen, daar wil je bij horen!
Commercie en zorg, gaat dat wel samen? Juist wel, iedereen moet weten dat er super goede alternatieven zijn voor het verpleeghuis of hospice! Standby Zorg maakt al ruim 20 jaar waar dat het anders kan en dat het mogelijk is om tot wel 24 uur per dag zorg te ontvangen. Dat gun je toch iedereen! Ik ben ontzettend trots en blij dat ik mijn ervaring kan inzetten om mensen die zorg nodig hebben op een passende manier kunnen helpen.
Ik ben verantwoordelijk voor de afdelingen zorgadvies, relatiebeheer en het ZZP Loket.
Menny Landman
Oprichter
Directie
Samen met mijn collega Nicole ben ik in 1999 Standby Zorg begonnen. Vanuit mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis kwam ik in contact met mensen die ontevreden waren over de thuiszorg. Met name bij thuiszorg voor terminale en dementerende mensen was er veel ruimte voor verbetering. Deze complexe zorg komt niet tot zijn recht in de gebruikelijke route van de nog steeds ouderwetse thuiszorg zoals we die kennen. Vol enthousiasme zijn wij het “gewoon” anders gaan doen. Inmiddels deel ik mijn kennis graag over de mogelijkheden die er zijn voor de thuiszorg. Het is zo belangrijk te weten dat er ook andere oplossingen zijn dan een hospice of een verpleeghuis. Met precies dezelfde financieringsmogelijkheden.
Wat ik erg belangrijk vindt is gastvrijheid. Ik hoop dat u geen drempel voelt om contact te zoeken. Het ergste wat men kan overkomen is dat men in de herfst van het leven niet de juiste zorg heeft gekregen. Ik nodig u graag uit bij ons op kantoor om persoonlijk kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie vertel ik u graag meer over de dienstverlening van Standby Zorg. U zal tot de ontdekking komen dat het ook echt allemaal anders kan!
Huub Landman
Directie
Directie
Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Vóór Standby was ik werkzaam bij de Rabobank (financieel adviseur) en Thuishulp online (business manager). Werkend bij Thuishulp online hebben we na een tijdje besloten bedrijf bij Standby thuiszorg te voegen. De vraag kwam vervolgens of ik bij Standby thuiszorg wilde gaan werken. Sindsdien werk ik bij Standby met taken als; stroomlijnen van processen, bedrijfsanalyses, commercie en nieuwe bedrijfsmodellen ontwikkelen waarbij altijd de focus op klanttevredenheid, kwaliteit en toekomstbestendigheid.
Ik ga elke dag met ontzettend veel plezier naar mijn werk. Niet alleen omdat er om elke hoek een leuke uitdaging ligt en we zo’n fantastisch team hebben, maar vooral dat we zo’n mooie hoge kwaliteit dienst leveren. Lange zorgmomenten bij zorgvragen als bijvoorbeeld dementerende of terminale cliënten. Omdat de traditionele thuiszorg met “de routes” niet passend zijn voor hun ziektebeeld rest vaak alleen nog een hospice of verzorgingshuis. Wij zijn de enige die op zo’n moment kunnen zorgen dat iemand waardig thuis kan blijven. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen dan producten als verzekeringen als bij mijn vorige functie bij de Rabobank ;).
Mijn hobby’s zijn: roeien, skiën, Max Verstappen aanmoedigen en vliegen op Eindhoven. Voor vragen sta ik natuurlijk altijd voor u klaar!
Mijn motto: “Niets is belangrijker dan vrijheid van het individu”. Dit is dan ook de identiteit van Standby.
Yvette Bennett
Operationeel Manager
Operationeel
In 2013 ben ik begonnen bij Standby Zorg als Operationeel Manager. Ik heb een opleiding HBO-V genoten, na 2.5 jaar heb ik de switch gemaakt naar Hotel & Hospitality Management. Wat ik interessant aan beide studies vind is het persoonlijke contact, dienstverlenend bezig zijn en het zorgen voor een ander. Voordat ik startte bij Standby thuiszorg was ik manager van het restaurant Las Palmas in Rotterdam. Het restaurant van Herman den Blijker. Daarvoor had ik mijn restaurant in Antwerpen. Zeer dynamisch, snel schakelen, inspelen op de behoefte en verwachting van de gasten. Kwaliteit en de gasten een onvergetelijke beleving geven. Na aardig wat jaren in de horeca meegedraaid te hebben besloot ik uit het vak te stappen en voor een beroep te kiezen met meer regelmaat. Het is dan ook fantastisch dat ik in dit vak mag werken met de zelfde uitgangspunten. Mensen ondersteunen, zodat zij zelf of een dierbare thuis kan blijven met de best mogelijke condities, bij ziekte of ouderdom is bijzonder en heel mooi.
Tijdens een van mijn grote passies, reizen, in mijn vakantie 2014 leerde ik mijn partner kennen. In Cambodia hebben wij elkaar ontmoet. Mijn partner is Amerikaans. Na een korte periode van samenzijn heb ik in december 2014 besloten om hier alles op te zeggen en samen door te gaan. We hebben een jaar in Nicaragua en Costa Rica gewoond. Met thanksgiving waren we bij familie in Amerika.
Ik kreeg een telefoontje van Huub of ik het leuk zou vinden om tijdelijk in te vallen bij Standby. Natuurlijk! Was mijn eerste reactie. Invallen is hartstikke leuk. We besloten dat het 2 maanden zou zijn. Langer dan 3 maanden mag mijn partner hier niet blijven. Ik was terug op mijn plek eind februari 2016. Vanaf het moment dat terug was had ik de smaak weer te pakken. De vraag was al snel of ik wilde blijven. Ondertussen was ik met mijn partner aan het onderzoeken of hij kon blijven. Vandaag de dag werk ik nog altijd met ontzettend veel plezier en passie bij Standby. Ik heb het enorm naar mijn zin met mijn collega’s die met de zelfde gedrevenheid streven naar een 10 voor de cliënt. Mijn passies zijn reizen, koken, met mijn hond wandelen, outdoor activiteiten ondernemen, een drankje drinken met vrienden/familie in de kroeg of lekker thuis.
Ik ben verantwoordelijk voor de afdelingen cliëntmanagement, zorg en administratie.
Truus van den Broek - Godlieb
Cliëntenraad
Cliëntenraad
Wilma Keersemaker
Cliëntenraad
Cliëntenraad
Kim Albert
Raad van Commissarissen
Raad van Commissarissen
Arjan Kuiper
Raad van Commissarissen
Raad van Commissarissen
Opgegroeid in Woerden, gestudeerd aan de Vervoers academie te Venlo. Ik ben inmiddels 54 jaar, getrouwd heb 4 prachtige dochters en een grote Zwitser sennenhond. Ik ga er graag met de fiets op uit en geniet van de natuur tevens ben ik een watersport liefhebber. In het dagelijks leven ben ik DGA/directeur van Rotom Europe B.V. een internationaal bedrijf met meer dan 500 medewerkers welke zich richt op het leveren van logistieke middelen voor transport en opslag op het juiste moment en tijdstip tegen de juiste prijs. Met mijn expertise op financieel en bedrijfseconomisch en strategisch vlak geeft ik advies en hou toezicht bij Standby Zorg, met als doel het leveren van kwalitatieve goede zorg tegen een gezonde prijs op het moment dat U of uw dierbare dit nodig heeft.
De Standby Familie
Standby Zorg valt onder De Standby Familie, waar ook Wonen bij de Familie onder valt. Zij stellen zich graag aan u voor.