Ons team

Afdeling zorgadvies

Bernadet Gelinck
Zorgadviseur

Na een aantal jaren in de bereikbaarheidsdienst voor Standby gewerkt te hebben, ben ik gevraagd voor de afdeling zorgadvies van Standby. Een mooie functie bij een mooi bedrijf...

Lees verder >

Gaby Murraij
Zorgadviseur

Mijn motto is "Life is all about taking chances. Let's take one". Voorheen heb ik 19 jaar als office manager gewerkt op een reclame bureau. Ik ben echt een mensenmens en organiseren zit...

Lees verder >

Judith Geurts
Zorgadviseur

Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Daarvoor was ik werkzaam als verpleegkundige en planner in de thuiszorg. Ik ben werkzaam op de afdeling Zorgadvies, samen met...

Lees verder >

Afdeling HR Zorgverleners

Rachel van den Boogaard- Koningstein
Teamleider
HR Zorgverleners

De afgelopen jaren ben ik met veel plezier werkzaam geweest in zorgland en hierdoor heb ik een groot hart gekregen voor zorgverleners. Ik ga graag in...

Lees verder >

Mariska van Oers
Medewerker
HR Zorgverleners

Sinds april 2018 werk ik met veel plezier bij Standby thuiszorg. Voordat ik bij Standby thuiszorg kwam heb ik 18 jaar binnen de ouderenzorg gewerkt zowel in een verpleeghuis als in de thuiszorg...

Lees verder >

Melanie Kerkhof
Medewerker
HR Zorgverleners

Ik denk graag met de zorgverlener mee en probeer ze dan ook zo uitstekend mogelijk te helpen om verder te komen en ze hier in te ondersteunen. Voor vragen rondom zorgverlenersbeheer...

Lees verder >

Relatiebeheerders

Gaby Donders
Relatiebeheerder

Sinds september 2020 ben ik relatiebeheerder bij Standby thuiszorg. Hiervoor heb ik gewerkt als Intercedent in de uitzendbranche. Ik ben echt een mensenmens en ik vind het...

Lees verder >

Thijs Jonker
Relatiebeheerder

Werken met mensen is iets wat ik altijd erg leuk en interessant heb gevonden. Dit komt het best tot zijn recht in de zorg, daar waar je echt een verschil kan maken voor mensen.

Lees verder >

Manager Relaties

Peter Merkx
Manager Relaties

Sinds 1 augustus 2020 ben ik Manager Relaties bij Standby thuiszorg. Ik werk sinds mijn 20ste als manager en heb ervaring opgedaan bij een aantal grote organisaties in de retail, dienstverlening en commercie. Ik houd van...

Lees verder >

Afdeling cliëntmanagement

José van Raay
Teamleider
cliëntmanagers

Sinds juli 2018 werk ik bij Standby thuiszorg voor regio Oss en Nijmegen. Ik werk 32 jaar in de zorg, zowel extramuraal, maar ook als...

Lees verder >

Anne Vesters
Cliëntmanager

In april 2018 ben ik begonnen bij Standby Thuiszorg. Hiervoor heb ik als planner gewerkt in de hospitality bij een uitzendbureau. Dit heb ik met veel plezier gedaan, maar merkte dat...

Lees verder >

Maartje Vugs
Cliëntmanager

Tijdens mijn studie heb ik jarenlang voor Standby als zorgverlener gewerkt. Super leuk vond ik dat! Ik had vaste adressen waar ik naar toe ging en het werk was lekker afwisselend. De ene keer...

Lees verder >

Sara Henckens
Cliëntmanager

Sinds half september 2020 werk ik als cliëntmanager voor Standby thuiszorg. Wat ik bij Standby thuiszorg zo mooi vind is dat we hier echt als een team staan voor wat we doen! Niemand gaat naar huis voor we alle problemen van de dag getackeld hebben. 

Lees verder >

Afdeling zorg

Jill Bleeker-Tillie
Zorgcoördinator

Samen met mijn directe collega's buigen wij ons over de kwaliteit van zorg en gaan we bekijken hoe we dit samen met het sociale netwerk van de cliënt en alle betrokken partijen naar een hoger niveau kunnen tillen.

Lees verder > 

Sanne van Geffen
Zorgcoördinator

Twee dagen in de week werk ik aan het bed. Fantastisch om mensen te leren kennen in hun eigen omgeving en hen daar de zorg te bieden die ze verdienen.  Maar ook zeker om de reden te zijn waarom een ander zich gezien...

Lees verder >

Bernadet van den Braak
Zorgcoördinator i.o.

Ik ben de zorgcoördinator in opleiding bij Standby Zorg. 

Afdeling administratie

Marian van Schijndel
Medewerker administratie

Ik werk sinds 2005 met plezier bij Standby thuiszorg als medewerker op de administratie. Mijn werk bestaat o.a uit het factureren van de uren en maken van de overeenkomsten...

Lees verder >

Marjon van den Brand
Medewerker administratie

Sinds 2002 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg als administratief medewerker. Kort samengevat verzorg ik samen met enkele andere collega’s van de administratie, de facturatie....

Lees verder >

Sabine Jansen
Medewerker administratie

Samen met mijn collega's zorg ik voor het aannemen van de telefoon, beantwoorden van de mail en het aanmaken van contracten. Als mantelzorger weet ik uit ervaring...

Lees verder >

Operationeel Manager

Yvette Bennett
Operationeel Manager

In 2013 ben ik begonnen bij Standby thuiszorg als cliëntmanager. Ik heb een opleiding HBO-V genoten, na 2.5 jaar heb ik de switch gemaakt naar Hotel & Hospitality Management. Wat ik interessant aan beide studies vind is... 

Lees verder>

Afdeling kwaliteit

Patty van de Wetering
Kwaliteitsmedewerker

Sinds juli 2018 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Voordat ik bij Standby kwam werken was ik acht jaar werkzaam als juridisch secretaresse bij een advocatenkantoor...

Lees verder >

Ester Houtepen
Regieverpleegkundige

Per juli 2019 ben ik aan het werk gegaan als Regieverpleegkundige bij Standby Zorg. Hier was ik vooral verantwoordelijk voor de indicatiestelling en zorgplannen...

Lees verder >

Afdeling Finance

Mark Wouda
Project administratie

Als projectadministrateur uit de utiliteits- en woningbouw had ik nooit gedacht ooit een andere kant hiervan te zien en daar op een bescheiden schaal een bijdrage aan te mogen leveren. 

Lees meer >

Nicole Peijnenburg
Financiële administratie

Wat vind ik het leuk dat ik de gelegenheid krijg om mezelf, als extra info bij de foto, een beetje aan u voor te stellen: Bij Standby thuiszorg verzorg ik de financiële administratie. 

Lees meer >

Frank Koggel
Financial/ business
controller

Sinds februari 2021 ben ik werkzaam bij Standby als Financial Business controller, een hele mond vol. Om het heel erg plat te slaan zou je kunnen...

Lees verder >

Afdeling marketing en communicatie

Joris Willems
Marketing Manager

Ik ben Joris Willems, getrouwd met Danielle, trotse vader van Jonah van 9 en woonachtig in het bruisende Eindhoven. Sinds 1 oktober ben ik gestart als senior marketing manager bij Standby. Hiervoor was ik jarenlang management consultant waar ik mijn...

> Lees verder

Rachèl Cales
Marketing en Communicatie Coordinator

Sinds maart 2020 werk ik bij Standby thuiszorg als Marketing en Communicatie Coördinator. Voor ik bij Standby Thuiszorg kwam werken, werkte ik als marketingcoördinator bij een serviceorganisatie voor ....

Lees verder >

Secretariaat

Karin van de Meerakker
Directiesecretaresse

Karin is onze directiesecretaresses. Ze staat voor je klaar als je vragen hebt!

Directie

Menny Landman
Oprichter

Samen met mijn collega Nicole ben ik 20 jaar geleden Standby thuiszorg begonnen. Vanuit mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis kwam ik in contact met mensen die ontevreden waren... 

Lees verder >

Huub Landman

Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Vóór Standby was ik werkzaam bij de Rabobank (financieel adviseur) en Thuishulp online (business manager). Werkend bij Thuishulp online hebben we na een tijdje...

Lees verder >

Bereikbaarheidsdienst

Mieke Smits
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Lia van de Wetering
Medewerker bereikbaarheidsdienst

Cliëntenraad

Meer informatie hierover is te lezen op standbythuiszorg.nl/clientenraad

Ad Aarts
Voorzitter cliëntenraad

Ik ben 70 jaar, getrouwd met Ine, wij hebben 2 kinderen en 2 kleinkinderen. Door de sollicitatieprocedure ben ik in contact gekomen met Standby Thuiszorg. De synergie met de medewerkers...

Lees verder >

Truus van den Broek-Godlieb
Lid cliëntenraad

Ik ben 56 jaar, getrouwd met Harry en samen hebben wij 3 kinderen en 7 kleinkinderen. Ik ben in aanraking gekomen met Standby door de zorg die ik nodig had voor mijn man Harry. Hij heeft dementie en...

Lees verder >

Wilma Keersemaker
Lid cliëntenraad

Ik ben Wilma Keersemaker en 67 jaar, ik heb drie zoons, en vier kleinkinderen. Doordat mijn schoonmoeder ernstig ziek werd kwam ik in aanraking met Standby Thuiszorg. Deze samenwerking is zo goed...

Lees verder >

Raad van Commissarissen

Kim Albert
Partner BG.Legal
Arjan Kuiper
CEO Rotom Europe

Opgegroeid in Woerden, gestudeerd aan de Vervoers acedemie te Venlo. Ik ben inmiddels  54 jaar, getrouwd heb 4 prachtige dochters...

Lees verder >