Ons team

Het enthousiaste team van Standby thuiszorg staat al sinds 1999 klaar voor cliënten met een terminale of chronische ziekte. Bekijk hieronder per afdeling welke toppers er voor u klaar staan

Afdeling Zorgadvies

Renée Dzialiner
Teamleider zorgadvies

Mensen samenbrengen, zoeken naar oplossingen en mogelijkheden creëren; dat zijn voor mij drijfveren die het verschil kunnen maken. Graag maak ik dat verschil voor u, uw familie of uw...

Lees verder >

Gaby Murraij
Zorgadviseur

Ik ben een echte mensenmens en het organiseren zit me in het bloed. Met mijn nieuwe functie als zorgadviseur krijg ik de kans om deze twee aspecten te combineren...

Lees verder >

Judith Geurts
Zorgadviseur

Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Daarvoor was ik werkzaam als verpleegkundige en planner in de thuiszorg. Ik ben werkzaam op de afdeling Zorgadvies, samen met...

Lees verder >

Afdeling Cliëntmanagement

José van Raay
Cliëntmanager

Sinds juli 2018 werk ik bij Standby thuiszorg. Ik werk al meer dan 32 jaar in de zorg, zowel extramuraal als intramuraal, maar ook als kraamverzorgster.

Lees verder >

Maartje Vugs
Cliëntmanager

Tijdens mijn studie heb ik jarenlang voor Standby als zorgverlener gewerkt. Super leuk vond ik dat! Ik had vaste adressen waar ik naar toe ging en het werk was lekker afwisselend. De ene keer...

Lees verder >

Sara Henckens
Cliëntmanager

Sinds half september 2020 werk ik als cliëntmanager voor Standby thuiszorg. Wat ik bij Standby thuiszorg zo mooi vind is dat we hier echt als een team staan voor wat we doen! Niemand gaat naar huis voor we alle problemen van de... 

Lees verder >

Manon van Hamond
Cliëntmanager

Ik ben bij Standby terecht gekomen omdat de functie omschrijving 'cliëntmanager' mij erg aansprak vanwege de afwisseling die het biedt. Bij Standby is geen een dag hetzelfde en dat vind ik het leuke aan mijn werk.

Lees verder >

Bereikbaarheidsdienst

Mieke Smits
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Lia van de Wetering
Medewerker bereikbaarheidsdienst

Afdeling Zorg

Jill Bleeker-Tillie
Teamleider
afdeling Zorg

Samen met mijn directe collega's buigen wij ons over de kwaliteit van zorg en gaan we bekijken hoe we dit samen met het sociale netwerk van de cliënt en alle betrokken partijen naar een hoger niveau kunnen tillen.

Lees verder > 

Wendy van den Biggelaar
Zorgcoördinator

Ik werk al ca. 25 jaar in de zorg, waarvan laatste 10 jaar in de thuiszorg. Het is het mooiste werk om te mogen zorgen dat mensen met een beperking, langdurige ziekte en/of in de terminale fase thuis kunnen blijven...

Lees verder >

Stefan Rovers
Zorgcoördinator

Als verpleegkundige heb ik ervaring in het ziekenhuis, verpleeghuis en thuiszorg.  Ik vind het fijn om passende zorg te geven en waar kan dat het beter dan thuis? Dat speekt mij ook het meeste aan het werken bij Standby Zorg...

Lees verder >

Afdeling Administratie

Marian van Schijndel
Medewerker administratie

Ik werk sinds 2005 met plezier bij Standby thuiszorg als medewerker op de administratie. Mijn werk bestaat o.a uit het factureren van de uren en maken van de overeenkomsten...

Lees verder >

Marjon van den Brand
Medewerker administratie

Sinds 2002 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg als administratief medewerker. Kort samengevat verzorg ik samen met enkele andere collega’s van de administratie, de facturatie....

Lees verder >

Sabine Jansen
Medewerker administratie

Samen met mijn collega's zorg ik voor het aannemen van de telefoon, beantwoorden van de mail en het aanmaken van contracten. Als mantelzorger weet ik uit ervaring...

Lees verder >

Operationeel Manager

Yvette Bennett
Operationeel Manager

In 2013 ben ik begonnen bij Standby thuiszorg als cliëntmanager. Ik heb een opleiding HBO-V genoten, na 2.5 jaar heb ik de switch gemaakt naar Hotel & Hospitality Management. Wat ik interessant aan beide studies vind is... 

Lees verder>

Afdeling HR Zorgverleners

Rachel Koningstein
Teamleider
HR Zorgverleners

De afgelopen jaren ben ik met veel plezier werkzaam geweest in zorgland en hierdoor heb ik een groot hart gekregen voor zorgverleners. Ik ga graag in...

Lees verder >

Mariska van Oers
Medewerker
HR Zorgverleners

Sinds april 2018 werk ik met veel plezier bij Standby thuiszorg. Voordat ik bij Standby thuiszorg kwam heb ik 18 jaar binnen de ouderenzorg gewerkt zowel in een verpleeghuis als in de thuiszorg...

Lees verder >

Melanie Kerkhof
Medewerker
HR Zorgverleners

Ik denk graag met de zorgverlener mee en probeer ze dan ook zo uitstekend mogelijk te helpen om verder te komen en ze hier in te ondersteunen. Voor vragen rondom zorgverlenersbeheer...

Lees verder >

Relatiebeheerders

Gaby Donders
Relatiebeheerder

Sinds september 2020 ben ik relatiebeheerder bij Standby thuiszorg. Hiervoor heb ik gewerkt als Intercedent in de uitzendbranche. Ik ben echt een mensenmens en ik vind het...

Lees verder >

Thijs Jonker
Relatiebeheerder

Werken met mensen is iets wat ik altijd erg leuk en interessant heb gevonden. Dit komt het best tot zijn recht in de zorg, daar waar je echt een verschil kan maken voor mensen.

Lees verder >

Yanique Kolsteren
Junior Relatiebeheerder

Geen dag is hetzelfde en ik mag elke dag met een leuk team werken waarmee we ons steentje bijdragen in de zorg! Ik ben erg geïnteresseerd in de branche en ik ben afgestudeerd... 

Lees verder >

Manager Relaties

Peter Merkx
Manager Relaties

Sinds 1 augustus 2020 ben ik Manager Relaties bij Standby thuiszorg. Ik werk sinds mijn 20ste als manager en heb ervaring opgedaan bij een aantal grote organisaties in de retail, dienstverlening en commercie. Ik houd van...

Lees verder >

Directie

Menny Landman
Oprichter

Samen met mijn collega Nicole ben ik 20 jaar geleden Standby thuiszorg begonnen. Vanuit mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis kwam ik in contact met mensen die ontevreden waren... 

Lees verder >

Huub Landman

Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Standby thuiszorg. Vóór Standby was ik werkzaam bij de Rabobank (financieel adviseur) en Thuishulp online (business manager). Werkend bij Thuishulp online hebben we na een tijdje...

Lees verder >

Secretariaat

Eveline Strzeszewski
Office manager

Eveline is onze office manager. Ze staat voor je klaar als je vragen hebt!

Janne van der Doelen
Directiesecretaresse

In mijn functie als directiesecretaresse zorg ik ervoor dat de gehele directie ondersteunt wordt in de dagelijkse werkzaamheden. Ik word dan ook erg vrolijk als ik mijn collega’s kan ontzorgen en iets voor hen kan betekenen. Iemand een goed gevoel geven maakt mij blij!

Lees verder >

Cliëntenraad

Meer informatie hierover is te lezen op standbythuiszorg.nl/clientenraad

Ad Aarts
Voorzitter cliëntenraad

Ik ben 70 jaar, getrouwd met Ine, wij hebben 2 kinderen en 2 kleinkinderen. Door de sollicitatieprocedure ben ik in contact gekomen met Standby Thuiszorg. De synergie met de medewerkers...

Lees verder >

Truus van den Broek-Godlieb
Lid cliëntenraad

Ik ben 56 jaar, getrouwd met Harry en samen hebben wij 3 kinderen en 7 kleinkinderen. Ik ben in aanraking gekomen met Standby door de zorg die ik nodig had voor mijn man Harry. Hij heeft dementie en...

Lees verder >

Wilma Keersemaker
Lid cliëntenraad

Ik ben Wilma Keersemaker en 67 jaar, ik heb drie zoons, en vier kleinkinderen. Doordat mijn schoonmoeder ernstig ziek werd kwam ik in aanraking met Standby Thuiszorg. Deze samenwerking is zo goed...

Lees verder >

Raad van Commissarissen

Kim Albert
Partner BG.Legal
Arjan Kuiper
CEO Rotom Europe

Opgegroeid in Woerden, gestudeerd aan de Vervoers acedemie te Venlo. Ik ben inmiddels  54 jaar, getrouwd heb 4 prachtige dochters...

Lees verder >