Opening Standby thuiszorg Tilburg

//Opening Standby thuiszorg Tilburg

Vrijdag 16 november was het eindelijk zover, de officiële opening van Standby thuiszorg in Tilburg. Samen met zorgverleners, collega’s en partners van de Koningshaven hebben we er een mooi feestje van gemaakt. Lees hier hoe de opening is verlopen.

Een opening van een nieuwe vestiging kost natuurlijk veel tijd en aandacht. Niet alleen voor de opening zelf, maar ook in de dagelijkse werkzaamheden. Om deze reden hebben we voor alle nieuwe vestigingen van Standby thuiszorg een vestigingsmanager aangewezen. Dit is de persoon die verantwoordelijk is voor de vestiging en hier zaken regelt als contact met cliënten, zorgverleners en zorginstellingen uit de betreffende regio. Voor Standby thuiszorg Tilburg is Gaby Murraij de vestigingsmanager.

Vanaf 13:00 uur werden de laatste voorbereidingen van het feest gestart. Tafels neerzetten, hapjes en drankjes halen en zorgen dat alles er een beetje leuk uit ziet. Hulptroepen werden geïnstalleerd zodat Standby thuiszorg ook tijdens de opening gewoon bereikbaar kon blijven. Natuurlijk wel vanuit de locatie van de opening. Want Standby thuiszorg is 24 uur per dag telefonische bereikbaar.

Om 15:00 uur begon het feestje. Langzaam druppelde iedereen binnen en werd er geproost op Standby thuiszorg Tilburg. De glazen champagne werden gevuld en met een glas in de hand werden er rond 16:00 uur mooie woorden gesproken. Gaby heeft zelf wat verteld over haar vestiging en de nieuwe uitdaging die zij aangaat met deze vestiging. Ook heeft Nicole vanuit het team van Standby een woordje gedaan om Gaby in het zonnetje te zetten. Menny was met vakantie tijdens de opening van vestiging Tilburg, maar ondanks dat was er ook vanuit Menny een videoboodschap om Gaby succes te wensen.

Onder het genot van hapjes en wat drankjes hebben we uiteindelijk rond 18:00 uur de deuren mogen sluiten. Met trots kunnen we terugkijken op een geslaagde opening. Op naar de volgende!

2018-11-20T12:12:19+00:00